I Jessicas Värld

.....

Kategori: Allmänt

Fredag och helg!! Lustigt, jag är ju hemma varje dag, men det är ändå nåt visst med helgen. Man är "ledig ledig" på något sätt. Vi har inte så mycket planerat som det verkar nu. Så skönt!

Pratade med Diana idag om den så kallade 20-års återföreningen sedan vi gick ut grundskolan. Det annordnas en fest med mat och sånt på stadshotellet 5 maj. Man anmäler sig och sitter klassvis. Jag har bestämt mig för att inte gå och hur som helst har min son tuggat sönder inbjudningskortet/inbetalningskortet samt som pricken övet allt spytt ner det. Vi hade en sådan här träff då det var 10 år sedan vi gick ut. Vi var hos mig föte och det var verkligen jättetrevligt. Denna gång står jag dock över, kanske blir det ett 30 års jubileum som jag kan gå på istället när den tiden är inne. Dock kanske man bör göra ett krogbesök snart.Det är över 1,5 år sen sist:).Men faktiskt så saknar jag det inte alls. Bättre gå ut och äta och sedan ta sällskapet och gå hem och fortsätta trevligheterna där.
Igår klev Max upp 04.36!! Det är alldeles okristligt hemskt tidigt. Men vad göra? Jag stoppade tillbaka tutten och sa försigtigt..."Såja, nu ska vi sova ett tag till Max, så skönt va?Det är fortfarande för tidigt att kliva upp". HA!!! Vem försöker jag lura egentligen?Ungskräp!!=). Idag sov han till 06.00 vilket är helt okej. Tänk att man trodde aldrig man skulle tycka man fått sovmorgon när man fått sova till 07.30. Nåja vi ska i alla fall vara underbart glada då han hitintills vid 5,5 månaders ålder aldrig haft en vaknatt då han krånglat och inte sovit. Vaknat för 1 mål mat gör han ibland, men somnar genast omgående efter intaget.
Tjipp!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: