I Jessicas Värld

Ingen rubrik

Kategori: Allmänt

Max är lämnad på dagis, så nu har jag ett par timmar för mig själv. Lunch är intagen i lugn och ro! Underbart skönt. Egentid behöver vi alla, fast jag erkänner att jag blir lite rastlös då han inte är hemma. I alla fall är jag fruktansvärt glad att det fortfarande går så bra på dagis. Inget gråt och gnäll vi lämningar. Dagis personalen kallar honom för "Lill filosofen" eftersom han är så intresserad av att undersöka saker samt vill ha personalen ska berätta vem det är som är där, vad som är på bilder foton med mera. En riktig analytiker med spring i benen. Han är även expert på att få upp barnsäkra grindar. Han öppnar med lätthet grinden till personalens kontor och släpper in de andra barnen och honom själv. Helt plötsligt så har dom ett harem av barn där inne :). 1 1/2 år gammal och redan mer teknisk än mor och far. Vidare så har vi bokat en Lycksele resa i sommar. Mellan 31 juli tom 4 augusti blir det stugboende där borta. Med oss verkar vi få Mats, Sua,Olivia, Elsa, Jimmy, Camilla, Liam, Krister, Lotta och Arwen. Med andra ord en hel hög om allt går som vi hoppas. Så.....HOPPAS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: