I Jessicas Värld

Regn!

Kategori: Allmänt

Det har egnat konstant i två dagar. Mindre kul med tanke på att det känns mindre kul att gå på promenader med Max. Därför har vi uteslutit det. I övrigt är jag inte en sån som blir total förstörd om det råkar vara regn och rusk ute. Det finns väldigt mycket trevliga saker man kan göra inne. Hur sommaren kommer att bli kan man ju fundera på. Eftersom jag jobbar så kommer jag inte att få njuta av den med semesterledighet. Förra sommaren var inte heller speciellt uppskattad. Jag var gravid och ville bara fly från den hemska värmen som kändes oerhört jobbig:). Nästa sommar blir det dock semester som vanligt. Utlands semesterar lär det inte bli på ett bra tag. Vi vill ha med oss Max och just nu är hans alldeles för liten för sådana stapatser. Vi har planerat att nästa tripp eventuellt först år 2016. Det vill säga det år han fyller 5. Vi kommer då att satsa på ett riktigt fint hotell med all inklusive. Det ska vara minst 4-5 stjärnigt och strandnära. Barnklubbar och vatten rutch banor ska också finnas på hotellet. Resebyrån Nazar har väldigt fina sådana hotell. Resebyrån har lagt fokus på resor till Turkiet. www.nazar.se

I går och idag stod Max utan stöd i cirka 8 sekunder. Inte dåligt för en bebis på 7 månader och två dagar. Tyghjälm är vad som gäller nu. Står han vid tv bänken så går han över till andra sidan helt själv. Men ännu håller han sig fast i bänken då han far.

Nu ska jag sluta för denna gång och stänga av TV`n. Jag håller på att få ett psykbryt på Ty i Extreme home make over. Varför måste han SKRIIIIIIIKA så förbannat mycket och högt då han pratar? Han har fan problem karln!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: