I Jessicas Värld

Midsommar

Kategori: Allmänt

Tjosan!
 
Midsommarafton i går. Den tillbringade jag på jobbet! En lugn och trevlig kväll! Efterdet jag slutat blev det en fortsatt lugn kväll här hemma. Fil och varmkorv till midsommar middag! Ytterst oglamoröst men GOTT i det varma vädret.
 
Ikväll, midsommar dagen så åker jag efter avslutat jobb till Tranuträsk. Där firas Stefan som dagen till ära blir 50 år. Det blir dock en tidigt kväll med tidig hemgång eftersom jag jobbar i morgon. Undra vad jag gör när jag fyller 50? Hmmm skrämmande tanke JESSICA 50 ÅR...Gulp...!=). Vädret har vi med oss. Det är totalblå himmel ute och värmen är slående. Under under underbart! Jobba eller inte jobba. Solen är alltid välkommen vilket som.
 
Jag hoppas det vackra vädret håller i sig måndag och tisdag...då blir det bad i barnpoolen för Max. I Slutet av nästa vecka är det kyrkmarknad i Öjebyn.Lördag blir det paltkalas med släkten hemma hos min far. Kommer alla vi tänkt så blir det rulla palt för 16 personer! Rull rull skulle man verkligen kunna säga.
 
GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: