I Jessicas Värld

Tisdags tänk

Kategori: Allmänt

Nu går det framåt i rasande fart. Max har börjat ställa sig upp mot möbler och liknade. Har även börjat försöka klättra upp på lite lägre saker. I sängen klarar han tom av att gå i sidled då han håller i sig i sängkanten. Det lär bli en jobbig sommar för hans mor och far:). Snabb som rackarn är han också. Kryper över golven med blixtfart om han så vill. Jag har egentligen ingen större aning om när bebisar brukar börja göra vad än...men är inte 6,5 månader ganska tidigt för ovanstående ting ändå?

På fredag blir det avtackning med jobbet. Afterwork på sjöbodan. Det ska bli riktigt trevligt! Känns ändå lite konstigt att lämna dom efter de ca 7 år jag varit vikarie samt fast anställd där. Men som sagt...nu går jag vidare mot nya spännande mål. Det känns som om det kommer att bli en trevlig jobb sommar:).

För övrigt har helgen som var och början på denna vecka varit väldigt slappa. Vi har inte fått något vettigt gjort utan bara varit slöa och lata. Framemot helgen hoppas jag på ändring. På lördag ska vi till fam Berglund ala Jimmy/Camilla/Liam och grilla. Om inte allt för lång tid har Max blivit så stor att han kan börja leka med Liam. Kul! Vem vet...dom kanske kommer att ta sin första fylla ihop när dom blir äldre? Nej nej inte det, min son kommer inte dricka sprit förrän han är 18 år=)...precis som sin mor! Att följa sin fars tidiga fylle eskapader kommer inte på fråga:).

Nu sova och i morrn ringa sjukgymnasten på Ceder. Mina knän är långt ifrån okej. Jag blir så less!

God natt alla stora och små!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: