I Jessicas Värld

Kyrkstuga!

Kategori: Allmänt

Plötsligt händer det!! I måndags ringde damen som vi tidigare varit i kontakt med, angående hennes kyrkstuga! Hon hade bestämt sig för att sälja och undrade om vi fortfarande var intresserade! JAAA! Det är vi...mer än någonsin! I går åkte vi, tillsammans med henne dit och kollade. Det tog mindre än 1 minut innan jag insåg att jag ville ha den. Priset blev också väldigt förmånligt. Möbler och porslin m.m lämnar hon kvar!! Detn kan knappast bli bättre! På torsdag ska vi träffas på banken och slutföra allt. Förhoppningsvis får vi nyckeln redan då. Jag ska dit PÅ STÖRT i så fall!!=). Städa upp och bjuda på kyrk kaffe om någon tittar förbi. Jag är så glad och jag är så nöjd!!

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Kul för er! Är den i Öjebyn? Hoppas vi får se bilder:)

    2012-07-18 | 15:05:10
  • Diana säger:

    KUUUL!! Vi kommer gärna och fikar:-) Hoppas också på att få se lite bilder!

    2012-07-22 | 15:17:37

Kommentera inlägget här: