I Jessicas Värld

Krypande son

Kategori: Allmänt

Mer och mer händer för varje dag. Max är 6,5 månader och har nu börjat krypa för fullt samt ställa sig upp på knä mot möbler. Hjälper man honom att ställa sig upp mot en sängram el dyl så står han och håller i sig helt själv. Små tendenser till att ställa sig upp utan hjälpmedel finns också, om men jag tror det är ett bra tag kvar tills han kan det...eller?=) (se bild)

På väg upp
På väg upp...se upp!!


Tjenare!

För övrigt är det inte så länge kvar förrän jag börjar jobba (om men bara över sommaren) och Anders går på pappaledighet tom 15 augusti. Det känns bra och framförallt nyttigt för oss alla tre.

Vad ska man äta idag då? Den vanliga frågan. Det blir något med köttfärs, men vad? Suck...Anders blir väl galen om jag föreslår tacos igen:). Jag kan äta det hur ofta som helst. Det är så gott!!! Kanske skulle man göra min supergoda tacogratäng med fläskfile el kycklingfile. Vad tror ni om denna godsak?


Kanske något?

Nu blir det rusa och sköja ur min hårinpackning. Sen en veva till mormor då Max vaknat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: