I Jessicas Värld

Lets dance

Kategori: Allmänt

I går var det dags för tv programmet Lets Dance. Det är riktigt underhållande emellanåt. Per-Ola från "Bonde söker fru" utförde den roligaste dansen. Han var så jävla kass att jag höll på dö av skratt. Hade Anders danat så där i riks tv så hade jag antingen lämnat tv-studion eller legat dubbelvikt av skratt. Jag tror på den senare alternativet.
Per-Ola skapade även rubriker i aftonbladet i morse,där han attakerade juryn verbalt och menade att dom gett honom för låga poäng. Tony Erving kastade ut en etta. Det kanske var lite väl lågt. P-O hade i alla fall kunnat få en 2:a. Vad gäller rolighet så får han 9 poäng av mig. Kanske har jag dålig humor...vem vet! Vad hans fru sa till honom efter programmet skulle vara intressant att veta. Förhoppningsvis stöttade hon honom efter gårdagens rumba katastrof.
P.S Dessutom petar han sig i näsan 01.29 minuter in i klippet...eeeee!!??!
För den som inte såg det, kommer nedan en länk på dansen...eller vad man nu ska kalla det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: