I Jessicas Värld

Vaccination

Kategori: Allmänt

I förrgår fick jag det på pappret, att jag from nu har min tjänst på Ankargrunds grupp bostad. Otroligt skönt att det är klappat och klart. Ute är våren på ingående, tidigare än vanligt. Jag och Max ska strax ta en prommis till Cederkliniken. Det är dags för vägning, mätning och den andra vaccinationen. Sist var han väldigt duktig och skrek nästan inget alls då hon stack honom. Förutom det trevliga vädret så finns det även mindre trevliga saker just nu, om men vi lycktas klara oss än...peppar peppar. Det går grymt mycket magsjuka och flera i vår närhet har haft det. Jag hoppas Max ärvt min förmåga att inte få magsjuka. Jag har ju som sagt aldrig haft det, om men jag trodde jag drabbats av den för dyrygt ett år sedan. Så här i efterhand så var det inte magsjuka det var, utan illamående på grund att jag då var ovetandes gravid. I förrgår blev Max 5 månader. Det går så otroligt fort. Han utvecklas mer och mer för varje dag. Just nu har han kommit på tekniken hoppa upp och ner då han sitter i famnen på oss. Dax att hämta hoppgungan vi ska låna av Lina. Så även gåstolen efter Max vill framåt hela tiden.


Max hos farmor. Lite stor stol ännu kanske:)



Kommentarer

  • Erica säger:

    Så fin bild :)

    2012-04-04 | 16:33:08

Kommentera inlägget här: