I Jessicas Värld

vårväder

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en underbar dag med strålande solsken. Jag och Max har varit ute och promenerat i två timmar...jag ville allt annat än gå in igen. Det var så härligt ute och utan tvekan är våren på ingående. Under promenaden stannade jag till på Ankargrunds gruppbostad för att säga hej. Som av en händelse så fyllde en av de boende 50 år, vilket betydde att jag hade turen att bli bjuden på tårta och kaffe. Efter denna trevliga fikastund så blev det en tur till Max farmor Kikki. Där vankades det pizza.

Anders ringde idag, dom har det bra i stockholm och gissningsvis blir det en och annan gin och tonic för dom skulle jag tro=). I morrn går stapeln för Hammarbys hemmapremiär på söderstadion. Anders och Stefan lär stå där som tända ljus, fast något högljuddare och rejält taggade....typ Bill och Bull..=)

Nu blir det soffhäng i min ensamhet. Max sover sen en timme tillbaka. I morgon hoppas vi på ännu mer finväder! Jag ser då fram emot en till långprommis i vårens vindar:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: