I Jessicas Värld

Halloj

Kategori: Allmänt

I går 19 mars fick Max sin första smakportion. Gröt serverades. Det blev en mycket skum upplevelse. Ögonen blev stora som tefat och det mesta av gröten pressades ut ur munnen igen. Idag gick det betydligt bättre:). I morse blev det uppstigning 06.00....sovmorgon kan man säga. Den lilla krabaten har på sista tiden kommit på att man kan stiga upp redan 05.00. I och för sig somnar han mellan 19.00-20.00 och sover, som regel hela natten. Ibland äter han 1 mål för att sen somna om omgående. Idag ska vi alla tre åka och hälsa på Jimmy, Camilla och Liam i deras nya hus. Ska bli kul. Eventuellt följer Mats och barnen också med.

Förutom det så har jag två knän som är alldeles åt skogen. Dom är svullna och bubbliga. Att böja sig upp och ner gör så fruktansvärt om att jag snart inte klarar av det.Får jag inte en tid på cederkliniken i veckan vete fan vad jag ska göra. Tror seriöst att jag måste våldgästa akuten. Gissningsvis så har jag säkert någon inflamantion i dom alt dom garanterat måste vara full i vätska. Att gå så här en vecka till kommer aldrig att gå.

Jag kan också berätta något som är det mest glädjande beskedet efter det att Max kom. Jag har fått ett nytt jobb, på en annan gruppbostad. From 18 juni är jag anställd på Ankargrund! Känns underbart att pröva något nytt och framförallt är det väldigt nödvändigt! Jag längtar att få börja jobba och ska vara där hela sommaren, för att sedan gå tillbaka på föräldraledighet ett tag:). Jag kommer nog dock  att sakna flertalet av mina arbetskamrater på mitt tidigare jobb litegrann....all heder åt dem:)

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jag hoppas du blir flitig på att uppdatera den här bloggen!

    Lite tråkigt är det allt att vi inte ska arbeta med varandra i fortsättningen, men ett nödvändigt ont dock.

    Vi måste ta en lunch, snarast!! Typ helst iveckan eller nästa =)

    2012-03-20 | 08:27:42
    Bloggadress: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: