I Jessicas Värld

God morgon!

Kategori: Allmänt

Idag blev det uppstigning 05.30, tack och lov är det av en trevlig anledning man kliver upp. Att mötas av ett stort babyleende gör att tiden nästan känns överkomlig. Gårdagen blev en trevlig dag med mycket rännande. Klckan 09.00 kom Mats och Elsa hit. Kaffe intogs, för att sen åka vidare till Jimmy,Camilla och Liam där ännu mer kaffe intogs. Dom har som sagt flyttat i hus och jag måste erkänna att man blir lite avundsjuk:) Fint var det också! När tiden var gjord hos Berglunds blev det hamburger lunch på Vischan i Lillpite och ännu mer kaffe! Efter denna utsökt goda lunch, godaste hamburgermålen i hela Piteå kommun dessutom kördes bilen hem till Mats, Sua, Olivia och Elsa i Roknäs. Kaffe igen!!! Som om det inte var nog med kaffe så blev det ÄNNU mer hemma hos Maxs morfar/ Min far Jan-Erik. Hur många gånger tro ni jag gick på toa efter detta? Hur många gånger som helst:)

Vidare ringde jag på Cederkliniken idag och fick läkartid först 3 april. Dom är tydligen så fruktansvärt uppbokade. Via telefon ordinerade dom en kur pronaxen fram till läkarbesöket. Blir det ännu värre med mina knän får jag boka en akut tid. Jag ska ge det en chans att äta pronaxen, för precis som jag själv tror så har jag någon inflammantion i knäna. Hade jag gått på ceder idag hade jag säkert blivit ordinerad pronaxen, avvakta och komma tillbaka. Så det är nog inte helt dumt att först prova pronaxen ordinerat via telefon, för att sedan följa upp det på ett läkarbesök, om det inte blivit bättre. Just idag känns det inte bra och snart måste jag väl stå och kissa på grund av att det värker så mycket när jag ska sätta mig ner och ställa mig upp från toastolen=). Nära..till den nivån ska vi väl inte beöva komma hoppas jag...he he he.

Idag önskar jag mig att Max inte är sugen på sin promenad, men det blir nog knappast aktuellt. Vi blir båda två ganska rastlösa av att sitta inne själva en hel dag. Näpp dags att gå...nu vaknar myskillen våra från sin power nap. Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: